Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Sara Lindqvist - 11 juli 2011 12:51

ljudet av dina andetag är det enda som kan rädd mig och jag vill stanna i dina armar alldeles för länge. Jag bryter ihop så jobbigt det känns.


Ont i mitt ben! Trillade i trappan (nykter btw) och slog i smalbenet, och nu gör de så ont att jag vill grina.

Får bli hissen på jobbet idag :/ sen får vi hoppas att de går hyfsat bra, please. Gött och bara jobba kvällen i vilket fall som helst.


I fredags blev de dragspelstämman med syrran, carro, anna, mirre. Det regnade en heldel men på något konstigt vis var det funny ändå! men det var sällskapet. spelade kort med anna till typ tre på morgonen sen somnade jag dirket, höhö.


I lördags var det en superseg dag men umgick lite med mirre och vid fem drog ja till syrran. där jag, veronica och syrran drack lite grogg.

vid halv åtta var vi hos marcus och där va de kalas. supertrevlig kväll, riktigt lyckad fest måste jag säga.

Blev ingen hemfärd så drog med mina tre knäppisar till halla. sov där i världens trångaste säng, men de gick bra ändå, hehe.


Igår var de segt också. umgick med per och catrin hela dagen typ och vid sju på kvällen lyckades vi komma därifrån. Men sen åkte vi till karlstad för och äta mat på donken och sen åkte vi hem tillbaka, haha.


Helgen har varit mycket najs! Kommer nog bli några tråkiga helger framöver nu men men. Snart är de vecka 30 och då är de semester och de kommer bli bäst.



Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards