Alla inlägg under juni 2011

Av Sara Lindqvist - 28 juni 2011 20:57

Av Sara Lindqvist - 27 juni 2011 23:18

själv mår man bra för en gångs skull så får man höra allt annat skit. det är bara orättvisst och jag blir så himla ledsen för deras skull. det är fel fel fel.


blir så trött på vissa folk som bara ska förstöra på andra, splittra på familjer och nej, bläää på dom. det är bara trist. hatar att se dom jag bryr mig om, bli ledsna. fel fel fel.


lägg ner.


ska nog sova nu och hoppas allt löser sig för alla. herreguuudaaa.

Av Sara Lindqvist - 26 juni 2011 22:58

har haft en hejdundrade trevlig och mysig midsommar!


jobbat hela veckan och det var grymt skönt att ta helgen klockan fyra i fredags. catrin stessade på mig som bare den så var väl vid henne efter sex någongång.

vid åtta någongång kom vi igång med grillingen och sådär. enda munkforsningen som man var så blev man lite små mobbad, men det är väl roligt att dom har något att prata om :P haha.

kvällen rullade på och vi gjorde lite lekar, pratade med några och hade de mysigt ;) jamen superlyckad kväll, tidig kväll men äsch då!


på lördagen börjades det med en grogg vi två tiden kanske. sen så spelade vi lite krocket och vi behöver inte gå in på vilken/vilka som vann va. hehe. lite kubb blev det sen blev det mys på gräsmattan med alla, alla.

innan åtta åt vi pizza hela gänget och senare drog vi iväg till älvsjövallen, totalt otaggad men det gick bättre sen. är man trött så är man.

spännande kväll måste jag säga. stopp i xär och där har man varit hela dagen, rätt perfekt det. otoligt seg men såna dagar kan man få ha.


jobb imorgon får det bli, ledig tisdag och det är den enda dagen det. det är tufft. men såäre.


__


är lite sådär löjligt glad och tycker livet känns bra, hoho.


Av Sara Lindqvist - 21 juni 2011 21:51

finns inge tråkigare än att göra en delad tur, fy bubblan! har nog ingen mer mitt i veckan på ett bra dag, på helgen gör de inte lika mycket och ha dom men mitt i veckan, nej tack!

men det går jue, he he.


hann med en tur till karlstad med maria under lunchtiden. blev att skaffa ny olja till bilen sen hem igen typ.


imorgon blir det ett kortpass, halv åtta till halv ett bara, fy bubblan så gött! :D


nej, är så himla trött. upp tre mornar till bara.


mm.. PEPPAR PEPPAR

Av Sara Lindqvist - 19 juni 2011 20:31



ujamejen, så fin låt! :') älskarn'

Av Sara Lindqvist - 19 juni 2011 16:18

halva styrkan på jobbet har gått/går på semester. känns inte helt okej att c gör det faktiskt, men det har känt bra att man fått jobba med henne under helgen ialla fall, underbara människa! :)


Har varit jobb hela dagen igår och fram till klockan fyra idag. Helt okej har det gått men är pyttelite trött. Men får inte ledigt innan halv fyra på fredag = midsommarafton, men då får jag helgen och det är lycka! :D


Har varit i järvsö med mamma och mormor i tre dagar och så är det bra, no comment liksom.


till veckan blir det bara jobb som sagt. men det är gött det.


____


du bryr dig inte längre och det är jobbigt.

Av Sara Lindqvist - 14 juni 2011 21:36

försov mig INTE idag. wihohejs, hive five på det, tror emma var lite småstolt över mig, hihi.

intressant förflyttningsteknik får jag lov att säga, mycket bra!


var hemma vid tolv ochdå började jag städa lite eftersom det var perfekt väder för det.

vid tre-tiden kom maria hit och då fikade vi lite och hade det mys. promenad lite senare och senare än det la hon lite färg i mitt hår och det blev rätt bra faktiskt, lite mörk rött sådära.

halv sju gick jag upp till tine och fikade lite till (haha onyttig man är) och lekte med liam bus.

senare tränade vi och nu sitter jag här.


iväg till järsvö imorgon med mormor och mamma, och är hemma på fredag. ska bli skönt att komma bort från allt ett tag. behövs nog.

ska iaf sova i bilen för kommer vara superduper trött känner jag.


se färdigt hell's kitchen och sen sova.

Av Sara Lindqvist - 13 juni 2011 21:26

det är lite små störsamt när man väl börjar bli lite glad pga av sånt som krånglat länge som kanske kommer lösa sig och att det börjar kännas bra, sen bara helt plötsligt kommer allt annat skit hela tiden.

nääe, det är så himla jobbigt och ibland hade det varit skönt att somna och aldrig vaknat igen.



helgen är ialla fall över. ifredags blev det lite jobb och en tur till karlstad med tine. på kvällen gick jag, tine och roxy ut i hagfors och det var typ den tråkigaste utgången evvver. innan hade jag kul men i själva parken var det supertrist, verkligen.

i lördags blev det lite jobb och på kvällen blev det sunne med tine, carro och syrran sen träffade vi anna och leo innan och hängde hos anna en stund innan vi drog iväg till kolsnäs. nyktert för min del och det var tråkigt även där, tyvärr. men det var roligt att träffa mina snyggingar, eemma och johanna! :) gullefisar.

sen hade jag roligt åt mina sms också, det kanske tar sig, men än en gång, ska nog inte hoppas på något, tyvärr, men var glad för stunden iaf och det är alltid något antar jag.

sammanfattning - två tråkiga utgångar men har gulliga vänner som man får umgås med ialla fall! puss på er.


var hemma halv tre på söndag morgon och då la jag mig direkt. vaknade 07.18 och skullee börja 07.30, var på jobbet ombytt och klar 07.26, rätt bra jobbat tycker jag ;)

så då blev det jobb fram till åtta på kvällen och det var inga problem.

Idag har jag varit på intro och guess what? jomen visst, jag försov mig igen. skulle varit där nio och vaknade tjugo i men var i tid i dag med så det är ju de som är det viktigaste juue.

somnade vid fyra när ja kom hem och vaknade åtta, va rätt skönt och nu ska jag sova igen så jag INTE försover mig imorgon, får inte. mobbad blir jag också, haha. För imorgon blir det förflyttningsteknik.  


nä, ska försöka sluta bry mig nu. ska försöka, måste.


natti.


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards