Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sara Lindqvist - 9 juni 2011 12:57

Är trött, slö och ännu mera trött. Tänk om de ändå funnits nått piller så man blev lite piggare!


Igår körde jag erica tillbaka till strömstad. jag och maria åkte direkt och då tänkte vi hitta till ett köpcentrum och guess what? vi hitta, hur vi hittade kommer nog få vara våran hemlighet ;) hahah.

Spännande dag får jag lov att säga men har saknat och umgås med maria så det var riktigt kul får jag lov att säga.


Hemma två timmar tidigare än i söndags ialla fall :) Blev sen träning med tinebus och det var ju tur det eftersom vi inte träffats på hela dan, hoho.


Ikväll ska jag fira emma & frida som tagit studenten! grattis till dom och alla andra som tar eller har tagit.

Får väl tyvärr bli nyktert eftersom man ska jobba till mörran men men.


MEN imorgon kväll ska jag dricka vin! kanske utgång med några gullefisar. hoppas det iaf, skulle va skönt och komma ut lite.


jobb lördageftermiddag och tolv timmars pass på söndag, mm, lovelyyyy.


till veckan blir det kurs i två dagar och sen lämnar jag värmeland i tre dagar, ska bli så himla skönt!!!!! :)

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards