Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Lindqvist - 22 augusti 2012 19:16

Ujamejen vad tiden går fort alltså! det är september snart och om bara några månader är det ju julafton, helt sinnes sjukt jueee.


Skriver inte ofta här längre men ska nog börja göra det mer för det är väldigt skönt och skriva lite. Oerhört alltsååå. Hiho.


Vad har hänt egentligen?

- Har jobbat i princip hela sommaren men har hunnit med lite skojigheter ändå, vissa roliga fester som jag inte kommer att glömma och många tråkigheter som jag inte heller kommer glömma men jag orkar inte ta upp det, jag kommer blicka framåt istället för det är ingen ide och sitta fast i leran som är alldeles för kletig.
- Har haft awesome dagar hos Maria i sthlm, dom glömmer jag aldrig för dom var så sjukt bra, jag blir nästan tårögd.
- Jag har nyss varit i turkiet med syrran i en vecka och det kommer jag inte glömma heller! Helt underbart har det varit!!! Dör.
- Har även börjat skolan igen, tre kurser fram till jul, spännande om jag kommer klara av det alltså, vet inte jag :( Men hoppas det.

Det var bra samfattat tycker jag, haha.
Idag började jag jobba efter över en vecka ledigt och det kändes väl helt okej. He he.
Sen kom Catrin hit och vi hade en mysig pratstund, händer inte så ofta hehe.


Imorgon ska jag slappa och bara måå. Jobb på kvällen och resten av veckan :) hejråå.

 


från side i turkiet.




Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards