Alla inlägg under april 2013

Av Sara Lindqvist - 29 april 2013 19:09

27 och 28 april 2013.


två vilodagar. blev två promenader på 6,4 km istället. superskönt!


29 april 2013.


body attack!

wihoooje. nu tror jag, jag har hajat, dom kör nog ensamma nu. aja, ja får vara nöjd med det. petra saknades idag, tummen ner för det, hehe.

men lika kul som vanligt, nu tagga fredag. längtar already! ohyesis.


imorgon och på onsdag äre inge pass :(  men då blir det träning med mamma istället.. hehe.

Av Sara Lindqvist - 27 april 2013 09:58

Den 10 januari började jag på mtc, hade varit på miljöhälsan förut men jag blev latare och latare så gick typ aldrig dit längre. Tråkigt nog.

Tänkte få upp träningen igen och gjorde det genom att börja där. och sen dess har jag varit där minst 3 ggr i veckan. vissa veckor kan det va upp till fem ggr i veckan.

Sen de hette styrkan har jag varit negativ mot grupppass, tycker inte de verkar vara nått för mig.

Men jag började med dom ialla fall... spinning core, body vive, body attack, tabata osv.

Men detta inlägg ska handla om instruktörerna, vill bara skriva hur himla duktiga dom är.


Petra, Fia, Maritha, Ylwa, Anna, Erik, Barbro.


Petra - Vilken människa alltså. Har alltid tyckt hon är så himla trevlig, positiv och glad hela tiden. Och vilken energiknippe. Hon leder body attack tsm med fia och anna.
Igår hade hon attacken själv och jag vet inte men jag fick en känsla och att hon är nog min största favorit. Alla är bra på sitt sätt men hennes sätt är så himla grymt. Jag kan faktiskt inte förklara det med ord såhär rakt upp och ner men alla tummar upp jag har till henne. Verkligen.


Fia - Snällare och trevligare människa är det nog svårt att hitta. jag minns mitt första attack pass då fia kom fram till mig och fråga om jag kört de här men förklarade att jag inte gjort de.

Hon är så himla duktig, och hon är väl en av dom yngsta. Kommer gå så bra för henne i framtiden.

Alltid glad och så himla braaaaa. Hon har även sh'bam med anna.


Maritha - Hon leder body viven och det som är så bra med henne är att hon berättar precis hur man ska hålla, märker när man inte gör rätt osv. så himla stark. mycket energi osv. hon är verkligen jätteduktig på det hon gör!


Anna - hon kom in lite senare efter jag börjat träna så har ju inte sett henne leda så mycket än men hon är alltid glad, visar grym energi och puschar på som man orkar. sjukt duktig.


Ylwa - rolig liten prick, alltid trevlig mot alla. hon har mestadels spinning. känner henne mest på coren och det är lika kul varje gång.


Erik - han leder tabatan och hade inte han sagt 'fortare, öka tempot, ge inte upp, lite kvar, kom igen nu'. han är duktig på det och man orkar självklart mer pga av det, helt klart! Duktig kille.


Barbro, Maria, Åsa, Maud - Tror de är dom som är kvar. Barbro är ju en himla stark kvinna alltså, jätterolig och säger så man förstår. Jätteduktig! Hon har body pump tsm med ylwa och body step tsm med åsa.
Sen har vi maria och maud som har bla balance och de har jag inte testat så vet inget om dom.

Och som sagt åsa har step och är duktig, har bara testat en gång så kan inte säga mer om det.


ALLA ÄR SÅ HIMLA BRA <3

hade inte orkat hälften om jag inte hade fått eran hjälp, helt sjukt vad jag älskar att träna och va tokig man blir när passen är fullbokade eller instälda eller så. ojoj ;)



Av Sara Lindqvist - 26 april 2013 23:42

26 april 2013.

Body attack!!!!
Från den 10 januari och till nu har ja äntligen hittat min nummer one. Bästa instruktören! Vet inte vad som gjorde de men så kändes de iaf.
Ska skriva mer om de senare, alla ska de skrivas om.
Iaf jobbigt pass men de bästa ja vet'<3:-*

TVÅ hela vilodagar. Fy. Men en ska ja ha. Kanske skippar en. Ville träna #aldrigvila

Av Sara Lindqvist - 26 april 2013 13:04

25 april 2013.


Torsdag.

Mest styrka idag, behövs ju de med ibland, även om de är tråkigt, hihi.

Rumpa och ben.


sen fick jag för mig att ja skulle ta en joggingtur så blev 6,4 km faktiskt. <

första gången jag sprang den va förra året och jämnför jag då och nu så har ja minskat 13 min och de är lite stort för mig, jättenöjd faktiskt. skönt och tävla mot sig själv, även om de kanske inte är snabbast och sådär så är de bara mig själv jag ska slå, ingen annan :)) wiipp wiipp.


Idag är det fredag och ikväll äre attack, hoppas lite på att bara petra har ordet idag. eftersom dom andra två fått de, rätt ska va rätt ju, haha. nerå, går bra vem av dom de än är. men hon börjar ialla fall.

bäst bäst bäst.

ska mysa lite till med syrrans katt innan det blir dags för mat i magen.


Av Sara Lindqvist - 25 april 2013 14:45

24 april 2013.



Blev body vive som onsdagsnöje, så trevlig så. hihi.



ikväll om cirkus en timme ska jag dra med mig mamma så ska vi gymma lite. mycke styrka idag (tyvärr, hehe)

imorgon äre attack, wiiiiiiiiihhhiiiiihoooooo!!!!! thank you! love it.

så långt mellan mån och fre :( tur att de går fort :)




Av Sara Lindqvist - 23 april 2013 19:17

23 april 2013.

Aktiv dag om jag får lov att säga.
En ganska lugn promenad 6,8 km på 1 h och15 min. Trots lugnt tempo är de ändå en promenad! ;-) hade mamma som sällskap också så trevligt så.

Sen blev det tabata. Riktigt jobbiga övningar idag!! Uj.
Klimer (Vi kallar att de heter så hehe), sen armhävningar med ett steg, swings, utfallshopp och knäböj med vikt.
Öjöj.
Vidare till spinningen. Cykla 30 min och träna mage och rygg. Så underbart!

Väl förtjänt av soffläge nu! Haha. Ont i foten har ja fått så blir Voltaren. Hoppas de inte blir värre.

Imorgon är de äntligen. Body vive igen! Lyckan är hög. Träning är livet <3

Av Sara Lindqvist - 22 april 2013 20:06

22 april 2013.

Body attack stod på schemat. Still lika jobbigt och svettigt. Always. Nu är trion splittrad för andra gången och jag gillar det inte. De ska va dom tre, dom ska turas om! Men fia hade hela passet och det äger ju. Hon är så himla duktig!! Verkligen. Anna med. Som också va med och stod bredvid. Petra saknades :(
Fredag är de dags igen!! Längtar redan :))

Imprhob Åre tabata och spinning :)

Av Sara Lindqvist - 21 april 2013 21:23

21 april 2013.

Vilodag 2 :( men imorgon är de äntligen träning igen och inte vad som helst utan body attack. Åh baby i love you so <3

Nytt träningsschema.,försöka vara nyttigare under veckan. Träna mer styrka. Och minst 3gympass i veckan. Kan om jag vill!


(kämpar ihjäl mig ibland. Försöker jobba för att jag ska försöka leva. Betala alla utgifter och se så de finns föda. Sen känns de som ja kämpar med träningen för och må bra. Ändå känner jag inte att jag har någon som jag kan prata med, någon att umgås med. Alla har redan någon och vara någons tunga_ vikt i livet vill jag inte! Trött på allt just nu :(.)

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards