Alla inlägg under juni 2012

Av Sara Lindqvist - 4 juni 2012 20:04

I fredags drog jag och Martina till karlstad för och hämta upp Maria som kom från sthlm men sj var inte i tid så vi hann med lite tidsfördriv på bergvik och sånt. Var riktigt trevligt och typ två timmar senare kom äntligen Maria och vi åkte till Magnus lägenhet och efter en stund kom Matilda och då åt vi lite mat och drack lite och så!

Efter en stund, senare på kvällen kom Sanna och Helena också och då började festen mer och det var hur trevligt som helst!! Superroligt faktiskt.

Vi drog vidare till glada ankan och spenderade hela kvällen/natten där och det gick så himla snabbt för det var galet kul faktiskt. Helt skjukt. Har inte haft så kul på jättelänge jue.

Mellan halv tre och fyra fördrev vi tiden på stan typ och bara röjde, hehe. Men sen blev det att sova och efter ha sovit på en icke så bekväm madrass gick ja upp och då va klockan halv åtta typ.

Alla va trötta och sov utan jag och Sanna typ så vi köpte glass, åt frukost och satt ute på balkongen och stekte i solen, helt okej förmiddag! Och Maria va lite vaken med oss också föresten.
Efter elva drog vi in till stan ock åt lite mer, haha. Och efter två mötte vi upp Matilda som hade jobbat och sen drog vi hem (utan Matilda eftersom hon inte bor i munkfors dåra) och då blev det jobbkväll dirket.


Igår jobbade jag till två och efter det blev det träning och en lugn hemmakväll, skönt faktiskt.


Idag blev det jobb fram till tolv och lite träning till. Sjukt jobbigt träningspass men så sjukt skönt på nått vis, helt sjukt.
Och vid två tiden och fram till halv sex har Maria varit här och vi har roat oss med att sjunga sing star. Vi tröttnar aldrig! ;) haha, bästa.
Ett kvällsbesök hos mormor fick det bli också, som förövrigt har skaffat skype, haha, söt daa.

Imorgon är det tvättförmiddag som gäller och endast några timmar jobb och en heldags jobb på onsdag innan fem dagar ledighet! :D :D :D wihooo, längtar och hoppas att det händer nått kul. Fast ändå hoppas jag inte, ta det som det kommer liksom!


Nej, tror jag ska lägga mig och läsa, är sjukt trött. He he.


 


En bild från i fredags med underbara Matilda!

Av Sara Lindqvist - 1 juni 2012 13:51

När det känns som värst och det inte finns någon utväg så finns det det ändå. Jag är så himla glad just nu att jag mår bättre för i måndagskväll innan kvälljobb passet och efter mötet kunde det inte vara sämre och att det blev bättre känns så himla bra, är så himla nöjd! Och visst kommer det tråkiga stunder och så men det kan inte bli värre än vad det var och jag är bara så himla glad, helt enkelt.


Sitter och fördriver lite minuter här innan jag och Martina drar till karlstad för och hämta Maria som just nu sitter på tåget från stockholm! Så då ska vi fixa lite när hon kommer och sen äta lite mat och sådär runt fem kanske.

Och ikväll så blir det utgång vi tre, Sanna, Matilda, Helena och kanske CarroT. Känner på mig att det kommer bli så himla roligt alltså. Hade Catrin varit med hade allt varit helt perfekt faktiskt! Livet leker just nuuuu, hihihihi.


Efter sista dagen på praktiken i onsdags känns det som jag haft semester även om jag har jobbat. Och igår kväll kändes det som jag fick helgen men är bara ledig idag och jobbar i morgon kväll och dagen på söndag. hur sjukt är inte det?! Pretty sjukt faktiskt. Men jaja!


Till veckan jobbar jag bara måndag till onsdag sen är det fem dagar ledighet! :D sjukt alltså, men jag hoppas att jag kan komma iväg några mil bort, någon dag ialla fall :)) Saknar.

Sen på torsdagen ska vi ha grillkväll med jobbet, kommer också bli superkul hoppas jag. ALLT ÄR SÅ HIMLA SUPERKUL. Vill må såhär jämt. ihihihi.


Tror även jag ska bli mammas personliga tränare! Ringde henne kl nio i morse från de att jag gick på gåbandet och sa att hon skulle komma dit, tio minuter senare var hon där och jag såg en nyvaken mamma och en blick som sa typ 'jag tycker verkligen inte om dig' haha, det gjorde min dag :D :D


Nej, nu ska jag nog packa in sakerna i bilen om man ska komma någonstans idag va!

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards