Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Lindqvist - 17 augusti 2011 19:39

Inte skrivt något sen sunne tror jag men där var det perfekt. Superbra vecka måste jag säga! Skönt att bara slappa och inte tänka på något.


Efter sunne har det inte varit något annat än jobb och det känns nästan tragiskt på något vis men aa.

I helgen hann jag med på ett biobesök ialla fall med tine och roxy, en trevlig kväll! :) Jobb i helgen med, blev det så nu tisdag och onsdag har jag varit ledig.


I måndagskväll hade jag det trevligt och på tisdagen åkte jag till Catrin, så åkte vi på enb dagstur, blev många skratt, var längesen jag hade så roligt, måste göras om! :)


Idag sov jag ut, fööörlänge, usch, dagen blir helt konstig jue. Men på kvällen nu blev det 2-års kalas för lilla liam. eller stora, han växer så.


Nu blir det ett träningspass innan läggdags.

Städa, tvätta, klippning och jobba - det står på schemat imorgon :)



Av Sara Lindqvist - 1 augusti 2011 21:37


standin' out in the rain, need to know if it's over, 'cuz i would leave you alone.




___

ingenting blir längre som man tror. ibland vill man bara försvinna och just nu spelar de ingen roll om man gör de heller för vem skulle bry sig? herrejisses. vill hitta lyckan och inte bara för dom små stunderna man får. utan längre tid. hm.


 

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards