Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Lindqvist - 22 juli 2012 06:02

Snart är det dags för ett 12 timmars pass och när jag går av ikväll har jag gjort 57 timmar denna vecka och det räcker väl va. Inte bara dagar och kvällar längre hellre, har gjort min första jobbnatt i hela mitt liv och det har förstört min sömn.

Har inte sovit mer än 6 timmar på fyra dygn ungefär och jag mår så himla piss över det! Fuck it.

Visst kommer jag vara glad när pengarna trillar in på kontot men jag tänker om det verkligen är värt varenda tur jag tagit extra, i don't think så! Min rygg och min höft is killing me! Och mitt huvud. Jag orkar inte så mycket mer. Men jag SKA hålla ut tills den 12 augusti då jag lämnar landet en hel vecka, LÄNGTAR SOM BARE DEN!

Som sagt är det bara jobb nu, är många mindre timmar hemma än på jobbet. Så har ingen koll på vad som händer. MEN jag är sjukt glad över dom som finns där för mig och stöttar mig igenom allt jobbigt, skulle inte klara mig utan er under denna jobbiga sommar. Att ni förstår att jag mår dåligt och inte orkar allt, ni är bäst!
Extra stort tack vill jag säga till maria som står ut med allt mitt gnäll va eviga dag och även dom där tre dagarna i sthlm, det var så himla roligt och det bästa som hänt på hela sommaren! <3


Efter en sömnlös natt drar jag till jobbet en timme tidigare, ska nog passa på och skriva in mina turer, så pengarna kommer in i rätt tid, höhö.
LÖV IT. and jag älskar min mamma, syster, mormor och alla vänner som bara är så himla fina! <3






 



 





Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards