Alla inlägg under maj 2010

Av Sara Lindqvist - 4 maj 2010 11:11


http://thisissaraaa.blogg.se

 

__________

 

how could you be so heartless?





Av Sara Lindqvist - 3 maj 2010 10:44

jag skulle fylla 17 år och jag hade övertalat mamma och få min present en dag tidigare.

den var den nionde april jag fick upp ögonen för min lille vän, han var så fin, så nyfiken och jag visste att vi skulle skapa minnen tillsammans.


i två år och 23 dagar fick jag behålla han, min harry. han var så himla speciell så jag blir helt rörd. i början när jag lät han komma och sitta på min handflata så gick han runt och luktade bara, sen råkade han smita under min tve bänk och jag fick jaga han, men det gick bra. hihi, minns det som det var igår.

tiderna gick och han började även bitas, men det var lite charmigt, haha. typ.

han va speciell, jag brukade sitta och prata med han...


3e maj förra året kom jag hem och han bara låg där, han va så himla fin så. jag grät som aldrig förr. kan inte fatta ett djur kan påverka en så mycket, men det kan dom, verkligen! ohboy.


jag saknar han så himla mycket. när jag inte hade någon hade jag ialla fall han.

puss!


  



Taggar lördag som bara den nuuuuu!


Av Sara Lindqvist - 2 maj 2010 11:52

såg lite mörkt ut i början men nu ser det ut att jag får 31 dagar att jobba i sommar ialla fall, hoppas dock på tio till.

det är endast 10 dagar som är veckodagar och resten är helger, inte övermånga timmar men det är ialla fall nått, sen när man fick tillbaka skapligt mycket på skatten också så är jag nöjd ändå, för jag vet att det inte är lätt att få jobb i sommar ändå, trots att det ska vara lättare men alltså det är svårt ändå. man bör ha kontakter annars är det jättesvårt, tycker jag ialla fall.


vill hinna med mycket kul i sommar ändå så det ska jag ha! mmh mmh.

den enda helgen jag får räkna bort är nog midsommar. men men, pengar pengar liksom. och även frykdalsdansen, men min frykdalsvän jobbar då också så det blir att strunta i det ändå, eller kanske åker på lördagen ialla fall, men förra året alltså <3 saknar så in i bomben.


nej, nu ska jag göra mig klar, bussen går halv tre bort till kd sen vidare till v-ås.

sista månaden i västerås.


imorgon kommer jag va deppig hela dagen, uschuschusch.

ett år sen. sjukt.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards