Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Sara Lindqvist - 2 juni 2011 23:54

Gårdagen var riktigt dryg! Sov ett bra tag, sen vid två började jag tvätta och skulle även städa men det blev inte mycket städa.

Hamnade hos Tine istället och drygade hos henne. En sväng till andrahandsbutiken och senare på kvällen, typ halv nio satt vi och delade på en kladdkaka typ, haha. fy bubblan va ont i magen jag fick :( men det var värt det, haha.


Idag har jag jobbat elva till tre och det gick helt okej, ryggen är dock allt ifrån okej som det går, funderar starkt och kolla upp den, faktiskt.

Efter jobbet åkte jag till mamma och hälsade på lite.

Efter fyra någongång gjorde jag ett nytt försökt och städa och gud så gött det är när det är klart! synd att det inte håller i så länge. hehe.


Vid nio tiden brummade jag bort mot karlstad och hade allsång i bilen, hoho, de är så himla skönt att bara åka själv ibland och sitta och sjunga, haha. Men lyckades ta mig in till stan och till tågstastionen helt själv iaf, är lite småstolt över det faktiskt, hihhi.

Sen kom Maria runt tio och det var verkligen kul att se henne igen, va typ mars sen, sist, inte okej.

Ett bra slut på en jobbig dag.


Imorgon är man ledig och på kvällen blir det grillfest hos veronica :)

Kommer bli mycket trevligt det!

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards