Alla inlägg den 15 september 2011

Av Sara Lindqvist - 15 september 2011 08:30

you won't understand how much it hurts to let you go.

- men man måste gå vidare, om man vill vara lycklig.

jag ska göra mitt bästa, jag ska lyckas!



I helgen har det bara varit jobb, men sjukt kul också.

har varit rätt personer som jobbat, mina favvisar :')

sen i tisdags jobbade jag till elva och från och med då

och fram till måndag halv ett är det ledigt för min del.

hihi, loveliiii. sen har jag luggit i hård träning i tre

dagar, känns som man kommit igång igen, värii najs det.


igår var syrran på besök och hon tog halv sju bussen till

jobbet imorse och sen hon gick kunde inte jag somna om :(

men men. tar snart med mig två snygga brudar till karlstad.

kommer bli en bra dag det!


imorgon fyller tinebus år! och på lördagkväll blir det feeest

hela natten lååång! wihooo. glömma allt för en stund, oh yeees.

fett najs. nej nu börjar ja bli trött igen, hehe.


ska göra mig klart för karlstadtrippen dåra. pusssss.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards