Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

- oktober 2012 - worst.

Av Sara Lindqvist - 22 oktober 2012 19:41

Det är äntligen snart slut på denna hemska månaden. Oktober 2012 har varit den värsta månaden i hela mitt liv och jag skulle inte vilja ha tillbaka den över något annat.

It's still going men man måste inse att man måste kämpa ialla fall, trots allt och alla sviker så måste man.


Jag hoppas och ber att allt blir bättre och det kommer det bli även om det kommer ta tid. Men en dag och när den dagen kommer, kommer jag kram världen.


Är mycket inne på en tatuering nu och det ska snart bli av! Alexandra ska pusha på mig hoppas jag för jag är alldeles för feg för att göra det själv.

Tänkte först tre stjärnor och dom skulle de stå varsnii bokstav; C, H, I. Som ska stå för Christel (mamma), Helena (syster), Ing-marie (mormor) men jag vet inte hur snyggt de skulle va. Ska försöka hitta något snyggt motiv och något snyggt motiv som passar ihop som en koppling med dom tre eftersom dom är det viktigaste som finns i mitt liv, hade inte klarat en dag utan dom och dom kommer aldrig lämna mig och jag kommer aldrig lämna dom.
Sen är jag inne på en vanlig text 'dum spiro, spero' på latin som betyder 'så länge jag andas, hoppas jag.' på svenska. Vart jag vill ha den är oklart men är rätt mycke inne på det som en 'första' liksom.

Sen sista skulle va ett minne till farfar. Hitta en asfin!! Va ängelvingar och en ring över, väldigt fin skugga och så. Sen under skulle de stå antingen farfar eller hans namn, sune. Året han va född och året han gick bort. Skulle betyda så himla mycket och ha den. Och det va på baksidan av benet och då tänkte jag om, alltså de kommer ju tyvärr hända så vill ja ha mormor på andra sidan, även om ja inte vill tänka på det nu!!!! men ändå.

SÅ däröfr börjar jag med texten va. hoppas det blir av bara :)


Jag har fyra pass på servichuset kvar och vi är sju styckna av det gamla gänget som är kvar och på fredag kommer verkligen vara sista typ. Helt sjukt men det kommer vara det. Det finns männiksor jag kommer sakna så himla mycket så det gör ont i hjärtat. Människor som gjort en skillnad i mitt liv. Ni har blivit som min familj alltså. Så fina.
Vissa vill jag fortfarande träffa och hålla kontakten med, även om det antagligen inte kommer bli så. Vissa vill jag inte ens se för man kan inte komma överens med alla, så enkelt är det.
Mina fina guldkorn.


Nej nu ska jag diska lite grann tror jag! Baj baj.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindqvist - 12 juni 2013 16:59

Sista jag skrev va då jag skulle åka till Stockholm och på lördagen gjorde jag inte ett dugg men på söndagen blev det iallafall 5 km jogging! :) På måndagen åkte vi hem och missade attacken men gick en promenad på 5,5 km istället. Alltid något li...

Av Sara Lindqvist - 31 maj 2013 21:05

Måndag: bodyattack med petra. tränade även mage, bröst och rygg 4 övningar var 3x 15 reps. Tisdag: spinning core med ylwa. tränade även rumpa på en maskin, 3x15 reps. även ben på 3 maskiner, 3x15 reps. Onsdag: body vive med maritha. tränade...

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2013 20:02

25-27 Maj 2013. Sjuk hela helgen så kul så INTE! Trots förkylning och lite halsont ttesta ja bodyattacken med Petra och de gick helt okej. Kändes självklart att ja hade varit däckad i fyra dagar och tar ett tag och komma tillbaka men gjorde d...

Av Sara Lindqvist - 24 maj 2013 13:10

22 Maj - 24 Maj 2013. Onsdag - body vive. Igår och idag ligger jag däckad! Hatar och vara sjuk. Och att stryka mig från bodyattacken känns så himla jobbigt!!! Men orkar inte röra mig ens :( och vilar ja ordentligt nu kanske ja orkar attac...

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2013 17:36

19-21 Maj 2013. I söndags körde jag lite egen lugn träning inte så bra, missnöjd. Men ändå bättre än soffhäng hela kvällen. I måndags blev det iaf body attack. Glad tjej var ja att de skulle va Petra men icke då. Men gick bra med Anna också. ...

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards