Alla inlägg den 28 april 2012

Av Sara Lindqvist - 28 april 2012 23:06

jag blev bara så himla ledsen såhär på kvällskvisten men jag fick prata med min bästa vän, så de släppte lite.


vad har hänt och vad har inte hänt? ork it.


jag går till skolan ibland på möten, någon heldag och lite läsa. jag jobbar mesta delen av mitt liv. jag kan gå på utbildningar. jag går på gymmet eller tar en springtur på banvallen. jag bara finns till lite. äter mat, skiter, sover. stuff like that liksom!!


inte mycket och berätta.

GE MIG TORSDAG SÅ JAG FÅR ÅKA OCH HA LIVETS RESA MED MIN BÄSTA VÄN. hejdå.


Is anybody out there?
Is anybody listening?
Does anybody really know if  its the end of the beginning?
The quiet rush of one breath
Is all we're  waiting for
Sometimes the one we're taking
Changes every one before..


It's everything you wanted, it's everything you don't
It's  one door swinging open and one door swinging closed
Some prayers find an  answer
Some prayers never know
We're holding on and letting go


Read more: http://artists.letssingit.com/ross-copperman-lyrics-holding-on-and-letting-go-5srsxg6#ixzz1tN7FSZCg
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards