Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Sara Lindqvist - 3 mars 2010 22:05

är bara trött hela tiden tycker jag. hundra red bull burkar kanske bör köpas, eller iofs pepsi på mig brukar funka som alkohol ungefär så varför inte! vill vara pigg.


idag har det inte hänt så mycket mer än att jag suttit i skolan lite längre än en timme och det var bara drygt så jag drog hemår istället.

en liten promenad på eftermiddagen blev det väl iaf. men inte mycket mer.


imorgon blir det skolan hela dagen skulle jag tro.

sen på kvällen ska jag få fiskbullar av c! haha. hoppas det smakar bättre än den VIDRIGA maten hon fick av mig. usch... pasta med tomatsås där fyllningen var spenat -.- eeeeuw. ska inte göra misstaget och köpa det igen!


nej, ska sova tidigt idag med, är sjukt trött som ni redan vet.  

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards