Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Sara Lindqvist - 28 mars 2010 21:18

En del två måste väl få komma som jag typ lovade, bara tre klipp när det finns typ ÖVERMÅNGA men en del kan man ju inte ens ladda upp :( suger. för jag älskar klipp från 'yellow fever' men det gick inte. men kanske kommer flera någon annan dag, how knows. iaf på tal om just det avsnittet , Jennifer tipsade om ett klipp och självklart skulle jag ta med det (tänkte ja innan oxå) eftersom det är mitt favorit, verkligen det bästa, so funny! hoho. enjoy!




roliga scener från säsong 2, hi-hi! så funny. 'do you have anything that's real?' '- my boobs' haha-ha. sen älska när dom säger:

D: Bitch
S: Jerk

HAHA, så himla funny... makes my day ju. and ursäkta min kassa engelska stavning men jaja!



AVSLUTAR.

ett klipp som är utanför serien men det är så sjukt kul. tänk att få umgås med dom en dag liksom, awesome! haha. okej, jag har en liten crush on those toooo.

men det bjuder jag på, LOVE THEM!


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards