Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Sara Lindqvist - 5 februari 2012 11:59

Byter tillbaka till denna eftersom blogg.se sviker och suger totalt, så attte. he he.


Anyway. Jobbhelg... igen. Inne på femte helgen eller nått. Men nästa helg är jag faktiskt ledig, gött nog! Riktigt skönt ska det bli och jag tror inte jag ska göra nått heller, blir nog en tråkhelg men det är så ibland.


Ifredags var det en delad tur och på kvällen trodde jag att jag skulle koka pga av en arbetskamrat eftersom hon lär inte ha alla hästar hemma och blir så förbannad ibland, blä. Men det gick bättre andra vändan, vettigare folk iaf och riktigt trevligt och jobba med 'nya' så, som har nått under pannbenet.

Myskväll med tinebus blev det. dålig film, morötter och dipp, godis och pepsi. massa prat och mysig helt enkelt.

Halt gick jag därifrån och knarkade i mig värktabletter i hopp om att somna.

Problem med höften igen :( aldrig haft så ont som när ja spelade innebandy, i slutet där.. fy fan.

Men idag är det bättre faktiskt. Men har lite ledigt såhär på dan eftersom jag har lite ont tackade jag nej till 11-15 idag, men får pallra mig dit och göra 17-21 istället. Går nog bra.


Till veckan blir det jobb utom tisdag och helgen, hel god vecka alltsååå. Mys.

Och ihop om att livet ska bli lättare och känna bättre hoppas jag de kommer glädjande besked. Annars kommer jag seriöst behöva prata  med någon.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards