Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sara Lindqvist - 15 februari 2012 18:32

Idag har jag jobbat fram till tolv, underbart pass, sen såklart när ja får jobba med Emma också! Najs Najs på det.

Efter tolv följde jag med Tine och hjälpte henne lite med det hon skulle göra och ett fick jag lunch av syster, det va så gott så! Lite dö tid. Betala räkningar, ärende på banken, köpa förköp biljett till lasse m.m

Vid tre tiden blev det en promenad och ja, nu är nu. Inte sån intressant dag kanske men är nöjd ändå.


Imorgon är det äntligen den 16de och det inneär att jag ska till stockholm och hälsa på Maria och om hon inte tröttnar på mig tänker jag inte åka hem förns nästa torsdag. Ska bli så himla skönt att få komma iväg, bort härifrån, bort från allt jobbigt, har hänt alldeles för mycket.

Sen när jag är hemma igen väntar lassehelgen, utgång med vännerna. Wiho. Och även en dag med min ko-bullöh, det kräver jag, saknar henne så. Blö.


Nu ska jag packa lite faktiskt. Om jag har tur blir ja klar innan ett i natt, men tröstar mig med att tåget går 15.27 från karlstad, haha.


PUSSHEJ. Hörs om en vecka, ska försöka undvika internet, vilket inte kommer gå men jag SKA försöka. haha.

ciao!


when i held ya med moa från idol är förövrig min favorit låt just nu, så himla fiiiiin!


OH, JUSSTE! Klarade första kursen i vakideringen, vård och omsorg, wihoiii. Nöjd tjej!

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards