Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Sara Lindqvist - 7 mars 2012 22:06

i'm not gonna need you,  if  i fall

so what are am doing here on the floor, crying?

i'm not gonna miss you, not at all

so what are am doing here on the floor, crying?


_____


Ibland kan man inte styra sina känslor så tårarna får tala. Hemskt hur ensam man kan känna sig och så tom.

Önskar man hade någon man kunde prata med om allt. Att jag bara kunde sitta i min soffa, ha mysmusik i bakrunden och prata om allt mellan himmel och jord.

Jag önskar att ni brydde er mer och jag önskar att ni kunde låta mig bry mig mer. Det krockar och allt rasar samman.


_____


Imorgon blir det frissan driekt på morgone klockan nio och innan dess ska jag ha slängt in två tvättar, förhoppningsvis.

Halv elva ska jag till af på möte om allt möjligt, får se om man får va inskriven, antagligen inte..

Sen fyra är det dags för en jobbkväll. Najs. Ska bli riktigt skönt med en ledig dag på fredag, underbart. Middag med familjen, underbart. Sovmorgon på lördag, UNDERBART!

Så ja, lördag och söndag blir det jobb.


Nästa vecka ser ut följande:


Måndag: Röntgen plus jobbkväll

Tisdag: Skoldag vård och omsorg 8.30-16

Onsdag: Kolla nya boendet!

Torsdag: Jobbkväll

Fredag - söndag: LEDIG! :D

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards