Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Sara Lindqvist - 19 mars 2012 12:09

Förra veckan blev inte som planerat faktiskt.. fick jobba mer än vad jag trodde mån-tors non stop minus att jag gick i skolan på tis men ändå! Roligt att man kände sig älskad då, bara för att ingen annan vill, haha, det är fan mig sorligt just nu. Men men jag kommer ingenstans och sitta och gnälla på det men jag längtar så till jag är färdig utbildad (om ja blir det) och bara slippa den här skiten, orkar inte.


Helgen har varit lugn nu, har varit ledig i fyra dagar och det har varit skönt även om jag har varit anti allting. Har endast svarat på sms och samtalen har jag igronerat helt, önskar att någon förstod hur det var, men vad ska man göra, gilla läget antar jag.

Imorgon kväll blir det tre timmar kvällsjobb bara, även om jag verkligen inte känner för det men jag behöver pengar till hyran så atte.

Resten av veckan blir det också jobb utom torsdag så ska bli skönt på ett sätt..


Fick nyss ett samtal från Karin, min handledare i forshaga och hon har fixat en praktikplats åt mig i deje hemtjänst, ska bli riktigt spännande med en ny arbetsplats och nya människor! underbart..

Nervöst såklart men ändå.. 10 dagar inom dom två senaste månaderna, jämt lagom, hoho.


Nu ska jag pallra mig ur sängen, ny vecka och nya möjligheter.. dags och göra matschema och träningsschema för veckan.. hoppas även resultat från torsby kommer denna vecka!



Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards