Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2012 19:14

Dom senaste två-tre veckorna eller denna maj-månad har varit hemsk, jag har varit dum mot mug själv om jag får vara egoistisk och sitta och skriva sånt. Nådde botten igår och hade jag inte fått denna lediga dag idag vet jag inte riktigt vad som hade hänt faktiskt. Jag är sjukt tacksam till min arbetskambrat som tog min tur och jag är tacksam att söta C finns och stöttar, även om vi inte är nära känner jag att vi kan prata om det mesta och även om jag inte kan prata om allt så känns det bra ändå, man behöver inte säga så mycket.

Igår kväll när jag slutade kl åtta drog jag till Catrin! Vi grillade och drack lite, spelade kubb (vilket jag vann i, TVÅ gånger, hehe), spelade yazzy och galen i pannan eller vad det heter, haha. Marcus kom även en sväng och vi hade rätt roligt faktiskt! Runt halv sex gick vi och la oss.

Sen idag har vi mest slappat, men det har varit en himla rolig kväll/natt/morgon och även dag idag, betyder så himla mycket!


Idag är det 12 år sen farfar lämnade och jag blir så himla ledsen, jag saknar honom så himla mycket och jag vet att han kunde ha hjälpt mig med allt jag går igenom. Jag bara önskar.

Ska iaf åka och träna snart och sen ska jag åka till hans grav.


Annars blir det jobb och hallå, sista dagen på praktiken imorgon, buhuuu!!! inte helt okej alls. Men men, de har varit roligt ialla fall. hihi.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards