Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Sara Lindqvist - 9 maj 2012 11:47

Ibland undrar jag varför jag ens börjar tänka eller fundera på saker och ting, hur allt kan bli hur allt kan bli och hur man vill att allt ska bli, istället för att leva i nuet.


Har varit överaktiv dom senaste två dagarna, imåndags visade stegmätaren på över 23000 steg, vilket den aldrig gjort. En timme på gymmet, 40 min jogging ute, 2 timmars promenad ute och 40 min promenad ute.

Och igår blev det 50 min jogging ute och 55 promenad tillbaka.

Idag får vi se, känner mig lite sliten i kroppen men ska dra till gymmet faktiskt om  en stund. Ska föröska vara där lite mer än en timme om jag inte trotsar vädret och tar en jogging tur också, är så underbart!!

Halv fem börjar praktiken faktiskt och jag är sjukt nervös. tre pass denna vecka får det bli.


På lördagkväll blir det äntligen jobbet!!!! åh jag längtar så himla mycket så ja tror jag spricker, hehe. Kommer säkert sucka några gånger innan jag går hem men dom första minuterna är guld. saknar C, C, E & L mest! två jobbar iaf så det blir great.


Igår fikade jag med världens bästa Sanna föresten! Var supertrevligt faktiskt ocg v kom fram att de va jul sist vi sågs, suck . .  men det är tur att de blir tillslut ialla fall! :))


Nej, träna var det jag och snabbt in till jobbet och hämta arbetskläderna! :)) hoho.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards