Alla inlägg den 12 september 2012

Av Sara Lindqvist - 12 september 2012 19:00

Åh! Ikväll kommer mamma äntligen hem! Har saknat henne så himla mycket (Kenneth med såklart). Har inte haft någon och prata med om de jag verkligen vill prata om, och ingen som har gått och varit orolig över mig eller nått sånt! Gud, är så himla dum men man uppskattar inte de man har förns det är borta. Blä, blir bara besviken på mig själv.

Anyway. Sitter och färgar håret och så fort de är ursköljt och klart ska jag ut med fonzie en sväng, som jag lovat mormor :)

Har även jobbat fram till fyra idag och måste nämna en rätt ny arbetskamrat, Ann-Jeanette! Gud vilken härlig personlighet alltså. Alltid glad, skämtat om allt, positiv och allt det där! Att hon inte kommit tidigare är så himla synd, gillar henne skarpt.
Efter jobbet blev det en promenad med Agneta.

Nej skölja ur håret var det!

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards