Alla inlägg den 23 september 2012

Av Sara Lindqvist - 23 september 2012 19:05

Hej och hå, kämpa på!

I fredags underhöll jag mig själv lite eftersom Marias bror hade hennes extra nyckel hemma i forshaga och hon va i skolan, men det gick fint ändå.
Vid tre tiden åkte vi mot Slussen och åt på tacobar, sjukt gottit!
Sen gick vi mot båten och kl 18 bar de bort mot Finland. Och utan att gå in på detaljer blev det en hel galen kväll alltså, men så sjukt rolig!! Haha.
På lördag eftermiddag va vi i Sthlm igen och vi va väl hemma hos Maria runt halv sex. Jag gick och la mig sju och då somnade jag, hihi. Halv ett vakna jag idag så är utvilad.

Klockan tre typ gick vi till gymmet och tränade lite och nu är ja sådär jättetrött igen. Maria pluggar och det ska jag med göra, kan ju inte lägga mig redan liksom.

Imorgon går M i skolan och jag ska in till stan och fixa min iPhone, wihejs.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards