Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

> depp helg, yepp yepp.

Av Sara Lindqvist - 26 mars 2010 20:32

min första tenta är gjord. Coolt jag var bara 19 år när jag gjorde min första tenta, yngre än M, hihihi-hi.

nej, men det var väldigt spännade och nu vet man hur man ska gå till väga och så inför kommande och grejer. men det var ju strikta regler ialla föll.

själva tentan gick käpprätt åt helvete om jag får uttrycka det så, för det gick verkligen inte bra... och jag blev självklart besviken på mig själv, inte så lite heller. men jag gick och tröst shoppade lite iaf och hittade en frän t-shirt och en lite större tröja.. ska ta kort och visa bild snart! o på tal om kläder så kollade jag igår i min  pluggpaus och hittade två fina klänningar som jag vill ha, sen några armband som jag också vill ha, jag vill ha så himla mycket.... men ska visa dom också snart :) hihi.


efter jag kom hem från tröstshoppingen (och då hade jag hunnit hem också) vid halv två så kollade jag på bh 90210 <3 bäst, säsong ett, gulligt.

men somnade i halva programet och vaknade av att syrran ringde och kollade på klockan och den var fem (!) helt sjukt, men det var riktigt skönt att sova. Känns dock att man kommit in på en ny dag meeeen.

har ju även varit upp sen klcokan kvart i sex idag så.. men nu kan jag nog va vaken litet tag ändå, måste ju kolla vem som vinner let's dance, faktiskt.


min underbara systeryster har fixat nyaste supernatural avsnittet som kom ut igår, överhappy! så nu mår jag lite bättre.

plus att jag & m, ska deppa hela helgen, mmh. hoho.


PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindqvist - 12 juni 2013 16:59

Sista jag skrev va då jag skulle åka till Stockholm och på lördagen gjorde jag inte ett dugg men på söndagen blev det iallafall 5 km jogging! :) På måndagen åkte vi hem och missade attacken men gick en promenad på 5,5 km istället. Alltid något li...

Av Sara Lindqvist - 31 maj 2013 21:05

Måndag: bodyattack med petra. tränade även mage, bröst och rygg 4 övningar var 3x 15 reps. Tisdag: spinning core med ylwa. tränade även rumpa på en maskin, 3x15 reps. även ben på 3 maskiner, 3x15 reps. Onsdag: body vive med maritha. tränade...

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2013 20:02

25-27 Maj 2013. Sjuk hela helgen så kul så INTE! Trots förkylning och lite halsont ttesta ja bodyattacken med Petra och de gick helt okej. Kändes självklart att ja hade varit däckad i fyra dagar och tar ett tag och komma tillbaka men gjorde d...

Av Sara Lindqvist - 24 maj 2013 13:10

22 Maj - 24 Maj 2013. Onsdag - body vive. Igår och idag ligger jag däckad! Hatar och vara sjuk. Och att stryka mig från bodyattacken känns så himla jobbigt!!! Men orkar inte röra mig ens :( och vilar ja ordentligt nu kanske ja orkar attac...

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2013 17:36

19-21 Maj 2013. I söndags körde jag lite egen lugn träning inte så bra, missnöjd. Men ändå bättre än soffhäng hela kvällen. I måndags blev det iaf body attack. Glad tjej var ja att de skulle va Petra men icke då. Men gick bra med Anna också. ...

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards