Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

> usch och fy och blä ocg glad påsk.

Av Sara Lindqvist - 31 mars 2010 20:11

har fruktanvärt ont i mitt höger ben, uschusch. men jag & c var typ ute i 2 timmar och 30 minuter igår och bara gick liksom, sen direkt så lagade vi mat. tonfisksallad som vi skulle ha med till idag och köttgryta som vi hade på kvällen och herregud, va helt nerbultad sen på kvällen, haha.

var btw en BILBOMB i västerås, så scaaary. hoho. nej, ja tyckte det va coolt, men det var såklart inte kul.


idag har jag vart på föreläsning (och vi sätter punkt för mmh.) och sen var jag & c och kollade lite i affärer om vi skulle hitta nått fint till kalaset och det gjorde vi ju :] plus en parfym, hihi.

vill ta kort på allt och visa ju men hittar inte sladden till kameran, tyvärr!

iaf vid tre åkte hon hem till värmland och jag ska vara kvar i västerås under påsk tänkte jag, eftersom jag ska hemåt den 8de april så attttt.


det har hänt så mycket som jag inte skrivit om men jag orkar inte ta det heller. det är dåtid, ska uppdatera mycket bättre nu.. även om inte många läser men jag tycker det är kul och skriva ibland ändå, hoho.


jag & m har massa planer och det kommer bli bäst, hon är bäst.

GLAD PÅSK!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindqvist - 12 juni 2013 16:59

Sista jag skrev va då jag skulle åka till Stockholm och på lördagen gjorde jag inte ett dugg men på söndagen blev det iallafall 5 km jogging! :) På måndagen åkte vi hem och missade attacken men gick en promenad på 5,5 km istället. Alltid något li...

Av Sara Lindqvist - 31 maj 2013 21:05

Måndag: bodyattack med petra. tränade även mage, bröst och rygg 4 övningar var 3x 15 reps. Tisdag: spinning core med ylwa. tränade även rumpa på en maskin, 3x15 reps. även ben på 3 maskiner, 3x15 reps. Onsdag: body vive med maritha. tränade...

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2013 20:02

25-27 Maj 2013. Sjuk hela helgen så kul så INTE! Trots förkylning och lite halsont ttesta ja bodyattacken med Petra och de gick helt okej. Kändes självklart att ja hade varit däckad i fyra dagar och tar ett tag och komma tillbaka men gjorde d...

Av Sara Lindqvist - 24 maj 2013 13:10

22 Maj - 24 Maj 2013. Onsdag - body vive. Igår och idag ligger jag däckad! Hatar och vara sjuk. Och att stryka mig från bodyattacken känns så himla jobbigt!!! Men orkar inte röra mig ens :( och vilar ja ordentligt nu kanske ja orkar attac...

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2013 17:36

19-21 Maj 2013. I söndags körde jag lite egen lugn träning inte så bra, missnöjd. Men ändå bättre än soffhäng hela kvällen. I måndags blev det iaf body attack. Glad tjej var ja att de skulle va Petra men icke då. Men gick bra med Anna också. ...

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards