Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Sara Lindqvist - 25 juni 2010 16:09


... och det tar varje gång jag erkänner det för jag kan inte med Darin, seriöst! Men sen melodifestivalen 2010 när han uppträde med 'you're out of my life' - som var förövrigt  den bästa i tävlingen, så hände det nått.

Och nu då 'can't stop this love' - den är så bra ju! Men han kanska utvecklas åt rätt håll, för jag kan inte säga att han är dålig, långt ifrån, mannen har talang, även om jag inte vill erkänna det men det gör jag nu!


Trevlig midsommar!

Ska försöka ha det trevligt ikväll men jag är så himla trött bara. Men blir väl mat hemma med trevligt folk och sen bort till en fest, ska cykla bort så det kan ju sluta hur som helst när man fått i sig lite, he he he.


OCH imorgon ska jag festa med bästa vännen! wihho wiho. Kommer bli bäst. Saknat henne så.



Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards