Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Sara Lindqvist - 30 juni 2010 12:35

Mitt humör kommer alltid gå upp och ner, under hela mitt liv kommer det vara så och det har varit nere sen söndag morgon men nu vände det lite igår kväll när jag jobbade (jobbkvällen va sämst men inte det andra).


Fick dock ett sms som skrämde mig och det var ingen rolig känsla alls. Usch, man ska inte skrämma mig ;) Sen sms som gjorde mig glad, like it!


Händer nog roliga saker framöver!

Idag: Karlstad med bästa familjen (Syrran, mamma & Mormor)

Imorgon: Jobb, fika med syster.

Fredag: Undersökning i karlstad och bjuda filurer på mat :)

Lördag: Jobb i ungefär 10 timmar. Lugn kväll.

Söndag: Jobb och vet inte vad som  händer mer.

Till veckan.

Måndag: Eftermiddagen spenderas med Catrin om allt går enligt planerna

Tisdag: Fortfarande med Catrin om allt går som vi vill :)

Sen får vi se, men dom här dagarna ser jag framemot lite :) hoho.


Må du bra humör fortsätta på detta sätt :D



  

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards