Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Sara Lindqvist - 26 juni 2010 08:12


Picture perfect memories,
Scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.


It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
Said I wouldn't call  but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

It's a quarter after one, I'm a little drunk,
And I need you now.


Det är mycker jag inte vill erkänna nu för tiden men jag kan inte hålla det inne, för jag saknar dig, det gör jag, jag vet att det inte går göra nått åt men kan inte hjälpa dig... minnen med dig kommer sitta i mitt hjärta fast tills... ja, förevigt tror jag.



Oh baby I need you now.


_____


Igår kväll kom det lite folk hit, så grillade vi och hade det allmänt trevligt.

Inte varje år man brukar fira midsommar med mamma men jag har vart trött efter jobbet i torsdags och igår plus att ja visste att jag skulle jobba idag och festa ikväll, så blev inget annat festande, lite god dricka här hemma bara :)

Var ju folk från jobbet, Agneta & Yvonne och Malin, med deras respektive. Det var längesen jag skrattade så mycket faktiskt, det var grymt trevligt faktiskt!


Och trevligare ska det bli! Emtbjörk ikväll, wiihooowiiihoooo.

<3<3


  

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards