Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Sara Lindqvist - 25 maj 2011 23:54

25 maj, 2011.


Kommer nu och förevigt vara ett mycket speciellt datum. Har äntligen orkat lugna ner mig och inte tänka så mycket på det men det är ju svårt och låta bli och det är ju inte varje dag man skaffar körkort heller.


Jag minns inte datumet exakt men jag vet att det var i februari jag öppnade teoriboken för första gången i mitt liv. Och jag minns att det var i april jag började köra bil för första gången i mitt liv, tyo ialla fall.


Sakta men säkert med andra ord. Men vad gör det? Är rätt nöjd ändå faktiskt. Jag är mest glad för att göra andra glada, det har verkligen värmt i hjärtat när jag sett folk glada och så.


Ser ett extra stort tack till mamma som ställt upp med all övningkörning, har varit guldvärt, hade inte klarat det utan henne alls!

Sen till mormor som hjälpte till att man kom iväg på intesivkursen, även om den var lite halv värdelös but still, det har hjälp jättemycket1

Sen till Catrin som trott på mig på det sättet hon gjort, hat betytt så himla mycket faktiskt!


Tack till alla som sagt grattis och är glada för min skull. NI ÄR BÄST OCH GULD VÄRDA! <3


Har nått min målvikt och fått körkort, mina mål för detta år är klara. Det är bara maj ju, bra där! Haha.


Nu ska jag sova, är så himla trött alltså.. Varit en jobbig men totalt värd dag!

Imorgon ska jag och mormor kolla på en bil till henne. Woop woop.


PUSSSSSSS

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards