Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Sara Lindqvist - 13 februari 2013 23:42

Tänkte skriva om gårdagens men får bli kvällens istället. För vad det gäller gruppträning så tror jag att body vive, kommer på andra plats.

Var det första grupp-passet ja körde (Spinningen räknas inte, hehe).
Minns att jag var sjukt nervös och kände att jag bara gjorde fel. I mitten kändes de bra, jag försökte hänga med så gott jag kunde och de gick helt okej!
Nu, eller ikväll gjorde jag det femte. Har varit där varje onsdags kväll sen jag började.
Det är ett bra pass pga att man tränar hela kroppen. Hjärnan får även jobba den med, haha.
Tänker inte så mycke på att ha både händer och ben med i allt, bara jag fullföljer är jag nöjd. Blir bara pinsamt om jag ska göra nått som jag inte klarat.
Man använder även en boll och ett gummiband. I hate gummibandet men de är sjukt bra träning ändå. Love it!

Det sämsta är att de bara är en gång i veckan :( buhu!
Och instruktören här är, maritha. Superduktig. Avis på hennes abs! Dom verkar vara grymma och det är hon också, en kämpe!
Förklarar verkligen hur man ska göra och ser om man hamnar snett.
Peppar och låter en inte ge upp. Så, som sagt, superduktig!!

Är dock lite tant-träning som många säger men jag tycker fan de är jobbigt ju, hehe.
Men de är så kul. Vi har verkligen kul. Är hellre med såna än 15-18 åriga tjejer som tror dom är bäst och kan allt. Sorry, men är så på vissa pass, vissa gånger.

Så body vive ligger högt på listan och tänker inte sluta med de än på ett tag..

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards