Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Sara Lindqvist - 12 februari 2013 10:23

Dags att skriva om passen jag kör/kört och dom kommer att vara:

- body attack
- body vive
- spinning core
- tabata
- sh'bam

Börjar med min personliga favorit. BODY ATTACK!

- finns fasiken inge roligare än den. Och lycky me så är den två ggr i veckan! Hihi.
Vet inte riktigt vad som gör att den är så himla bra men jag gillar att det är mycket kondition i den. Har aldrig varit mycket för styrka och så, även om det självklart är de också men mest kondition. Mycke spring, hopp och sådär.
Det är också så sjukt jobbigt så man håller på och dör och sådär men det är även kul och utmana sig själv och se vad man orkar.
Igår kväll gjorde jag den sjunde passet och från första tills nu ser jag självklart en förändring men även att jag kan så mycket bättre.
Kul och se en utveckling också. MEN som jag sa till Margareta igår, 'blir det någonsin mindre jobbigt?!' hon svarade 'nej det kommer det aldrig bli"' stöttande ord ;)
Så jobbigt kommer det alltid vara men man känner sig ju duktigare ibland.

Ett stort creed och PLUS till ledarna, Petra och Fia!
Helt otroligt grymma alltså! Dom är mina favoriter också. Peppar som bare den och är helt klart bäst. Så himla roliga också :)
Orden som 'bra sara' får en verkligen att växa och bli flera meter lång. Kämpa vidare och så. Nej fy fan va bra dom är!!

Även alla som är med och kämpar. På sätter vi kämpar tillsammans osv. Grymt!! Wohoo. Alla är så grymma!

Så, body attack är min nya pojkvän. I LOVE YOU!! <3
Lätt roligaste och bästa passet. Ångrar inte att jag börja. Är beroende. Blir sur dock när jag jobbar en måndag eller fredagkväll men har haft ganska bra tur med de nu. Hihi.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards