Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

- 11 år, miss you more then ever!

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2011 21:18

Kan inte fatta att det är elva år sen farfar gick bort, elva år. Helt sjukt och jag saknar han mer och mer för varje deppig dag, för jag vet att han kunde ha hjälpt mig. Sen vet jag att han hade varit stolt över mig. Jag saknar saknar saknar han så himla mycket, kom tillbaka :'/ <3


Dagen har varit lite halvjobbigt men det är bara för att jag tänkt på det att det är just idag liksom. Men men.


I fredags morse vid nio gick jag och klippte mig, eller rättare sagt, Katrin klippte mig. Lite vågat och tog inte med mig någon bild men det blev superbra ändå! :) Redan halv elva tog jag med mig Tine&Liam till bergvik i karlstad där vi haldlade lite mat och så, tiden bara rullade iväg och vi skyndade oss så vi skulle hinna med våxnäs också, vilket vi gjorde.

Fem i fyra var jag omkläd och klar för jobb, sista minuten, hehe.

Sen jobb fram till nio.


Igår blev det jobb från halv åtta till tre. Klockan tre åkte jag, Tine, Liam och syrran till xär och där var det totalt ovärt att åka men det var ändå skönt att göra nått. Hemma vid fem och då bar det av mot forshaga med mormor som skulle ha en bil så körde hennes 'gammla' hem tillbaka. Vid sjutiden käkade jag & Tine pizza och myste lite. mmh :')

Vid nio tiden drog jag till Catrin. Trött som satan men ställde ändå upp och köra tre filurer till xär. Men sen drog jag & Catrin hem till henne tillbaka ialla fall och hade världens mysigaste myskväll! Om man ändå hade flera såna kvällar. Bara ligga och prata om allt och inget med sin bästa vän, underbart. Saknar det så men vi ska på semester till sommaren ialla fall, kommer bli bäst :D


Imorse blev det tidigt. Äkte redan 6.20 från C och var hur trött som helst. Jobb halv åtta till tre igen och dirket efter det drog vi till Karlstad. Jag, syrran, mamma och mormor. Lite mat och sådär.

Nu hemma och är hur trött som helst :( orka liksom. Ska bli så himla skönt att sova imorgon!!! Kanske får bil imorgon och ska förmodligen hämta syster i sunne. Annars blir de jobba kvällen och en slappdag. Najs.


Har varit en jobbig helg men himla rolig! så både och liskom.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Lindqvist - 12 juni 2013 16:59

Sista jag skrev va då jag skulle åka till Stockholm och på lördagen gjorde jag inte ett dugg men på söndagen blev det iallafall 5 km jogging! :) På måndagen åkte vi hem och missade attacken men gick en promenad på 5,5 km istället. Alltid något li...

Av Sara Lindqvist - 31 maj 2013 21:05

Måndag: bodyattack med petra. tränade även mage, bröst och rygg 4 övningar var 3x 15 reps. Tisdag: spinning core med ylwa. tränade även rumpa på en maskin, 3x15 reps. även ben på 3 maskiner, 3x15 reps. Onsdag: body vive med maritha. tränade...

Av Sara Lindqvist - 29 maj 2013 20:02

25-27 Maj 2013. Sjuk hela helgen så kul så INTE! Trots förkylning och lite halsont ttesta ja bodyattacken med Petra och de gick helt okej. Kändes självklart att ja hade varit däckad i fyra dagar och tar ett tag och komma tillbaka men gjorde d...

Av Sara Lindqvist - 24 maj 2013 13:10

22 Maj - 24 Maj 2013. Onsdag - body vive. Igår och idag ligger jag däckad! Hatar och vara sjuk. Och att stryka mig från bodyattacken känns så himla jobbigt!!! Men orkar inte röra mig ens :( och vilar ja ordentligt nu kanske ja orkar attac...

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2013 17:36

19-21 Maj 2013. I söndags körde jag lite egen lugn träning inte så bra, missnöjd. Men ändå bättre än soffhäng hela kvällen. I måndags blev det iaf body attack. Glad tjej var ja att de skulle va Petra men icke då. Men gick bra med Anna också. ...

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards