Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Lindqvist - 22 maj 2011 21:39

Tycker bara det är motgångar hela tiden! Länktar verkligen inte till veckan som kommer, den kommer bara bli ännu jobbigare än vad det är nu.

Jag är så förvirrad, vill bara att allt ska lösa sig så man slipper gå runt och må dåligt, ha någon att prata med osv. men men!


Helgen har varit väldigt rolig får jag lov att säga :]

I fredags åkte jag till sunne med mitt sockerbär och pratade massa! miss it. Sen så var de körlektion och en liten promenad. (eller tvärtom föresten. promenad sen körlektion) Mamma och mormor kom lite senare så körde jag hem, mötte upp mirre, tine och liam. Vi drog till hagfors och kollade runt lite, inte mycket och se men skönt och göra nått.

Hem runt fem-tiden och byta om och så. Sen kom Veronica och Syrran och hämtade mig så drog vi till karlstad, hämtade upp Caroline och drog till kebab house och åt supergoood mat, mums med kebab alexander med skivat pitabröd.

Sen fick det bli bio, pirates of the caribean. Den var riktigt bra faktiskt.

Halv ett var jag hemma och då blev det sängen dirket.


Igår jobbade jag elva till tre och efter det drog vi mest runt. Jag, tine, mirre och robin, käkade lite glass och så.

Hem och städa lite och vis sex tiden kom tine och robin, så gjorde vi lite mat, supergott vare!

Senare kom syrran och emelie och så festade vi lite. det var en riktigt rolig kväll och vid halv tre kom mirre, så satt hon och jag och pratade till halv fyra och då gick jag och la mig! :)


Upp vid ett idag typ. Städade lite, inte kul och ha fest hemma alltså. Vid tre käkade vi pizza och sen har ja slappat heeeela dagen, så himla dryg dag men skönt och inte göra någonting ibland.


Imorgon är man ledig, som vanligt. Blir inte mycket då inte. Ja, de va väl de, de.


Av Sara Lindqvist - 22 maj 2011 21:16

du ville träffa mig i veckan

det var nån dag som passade dig

du tog förgivet att jag kunde

men du glömde fråga mig.


jag mår bra och det blir vackert

och lika sorgset som förut

men här finns inga brustna hjärtan

alla ser likadana ut.


du ville träffa mig i veckan

och du vill alltid samma sak

du vill ha det du förlorat

men mig får du inte tillbaks


mig får du inte tillbaks.

Av Sara Lindqvist - 6 maj 2011 21:01

Du har sårat mig allt för många gånger och jag orkar inge mer, jag har så himla ont i hjärtat. När du inte vill men du vill ändå, det gör ont, jag vill kunna släppa taget, jag vill gå vidare och jag vill kunna säga att jag hatar & att jag aldrig mer vill se dig...


... Jag vill men jag klarar det inte, för allt jag vill är att vara i dina armar och aldrig släppa taget. Fan.


 


sjukt passande låt.


Av Sara Lindqvist - 4 maj 2011 22:52

Lite sovmorgon till tio och telefonen ringde fem minuter senare och Olivis var redan klar för att åka, käkade frukost snabbt.. tränade på hälsan en timme och hem igen, snabb dusch och en tripp med bilen och mamma till sunne, gick halvbra men det tar sig, hehe.

Lite lunch och vid halv tre till kvart i fyra blev det en promenad med mp3n, lovelyyyyYYy.

Fyra till nio har det varit jobb med mina gullefisar, rätt som har jobbat igen! Adra kvällen i rad det varit så, i love it! Sen speciellt när jag jobbat med min favvo va. mmh mmh.

Tjugo över nio tog Tinebus ut mig på en jogging tur. Phu. Jobbigt var det men otroligt avslappnade och skööönt! Har inte sett henne sen lördagen heller så var kul.

Sen pratade jag i fonen med bästis lite, som jag ska förövrigt träffa imorgon, wihoooo. Ska bli great det. Jupp jupp.


Nu ska jag sova. Upp och ringa trafikverkat imorgon!

Av Sara Lindqvist - 3 maj 2011 20:32

Idag har jag en såndär dag igen, som jag inte haft på ett bra tag. Ledsen, besviken, trött, grinig, överhungrig, smärta överallt, mm typ allt på en gång liksom!


Man kanske inte ska släppa in någon så jättenära in på livet? Men alla behöver vi väl vänner, men jag känner inte att jag är din vän längre, du är inte den jag lärde känna och du låter nog inte mig hjälpa dig och är total off och på det sättet kan du inte finnas där för mig heller. Det känns i hjärtat men vi kanske har vuxit ifrån varandra och det är så det är.


Jag har en fin bästa vän och hon är så himla bäst som står ut med mig och jag hoppas jag får träffa henne till helgen, får hoppas att hon inte jobbar! Skulle vara lite surt det. Jag är rädd att jag håller för mycket inom mig, för som jag skrev överstående text så kan man inte hjälpa någon om den inte låter det och ibland kanske jag inte gör det, fy bubbla va jobbigt.


Men jag hoppas allt löser sig. Jag ber. Jag gråter. Sen ber jag lite till.


Till helgen är det nu eller aldrig. Blir det ingenting av någonting så tänker jag gå vidare, efter snart ett år är det kanske dags. Händer det inte till helgen så händer det aldrig, så är det bara! Har egentligen tagit för lång tid att inse det men jag kan inte ge upp förns sista stråt är draget. Du betyder för mycket!


Nog om all skit.


Idag har jag jobbat tre timmar på förmiddagen, tränat med Olivis, kört med mamma. Har varit en grymt dryg dag! Har inte varit det på länge så skönt att den snart är slut :)


Imorgon har jag soooooovmooorgon! ;D gött som bare den alltsååååÅÅåå.

Träna med Olivia, Köra med mamma och jobba kvällen, men jisses va sorligt, mina dagar ser typ lika ut. JAJA! Kommer nog gå lite fortare imorgon :) Hoppas jag.

Av Sara Lindqvist - 3 maj 2011 11:59

Tror jag ska börja blogga här igen eftersom det krånglar på blogg.se, går ju inte att ladda upp klipp efter ordning :(  tummen ner för det.



i hear your voice and all the darkness disappears.


want you, baby i want you, and i thought that you should know that i believe. you're the wind that's underneath my wings, i belong to you, you belong to me.

you're the piece that makes me whole.

 

så fin låtis :')

 

____

 

NU: träming med olivis

SEN: köra med mamma.

 

hoho, hejråå.





Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards