Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Sara Lindqvist - 3 januari 2013 12:25

Nytt år och nya möjligheter!

Det är nytt år och detta år kommer bli ett av dom bästa, jag känner det på mig!! Det blir lite vad man gör det till också.
Är så sjukt trött på att vara ledsen... Har varit det sen oktober och nu ska jag ta tag i mitt liv. Hoppas jag.

På måndag börjar jag på mitt vikariat som är ända fram till sista augusti, GLAD TJEJ!! Tackar jag för.

Nu är ju grejen att jag inte kommer vara på dungen lika mycket och det gör så himla ont i hjärtat :( hade sett framemot en hel sommar där med massa trevliga och bästa människor! Men hoppas det får så man lie inringd på någon ledig dag eller nått :)

Sen måndag eftermiddag har jag legat i soffläge och mått illa och så men jag hoppas jag kan äta idag. Trött på att ligga här. På lördag måste jag jobba!! Kanske är sista gången på väldigt länge! :( nej nu gråter jag igen! Suck.

Men som sagt, detta året ska bli bra. Känner de på mig! Pussis.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards