Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Sara Lindqvist - 13 januari 2013 18:54

I lördags tränade jag och syrran vid nio tiden och efter det drog jag och mamma till karlstad. Blev en heldag bara hon och jag. Myspys!
På kvällen drog jag till Catrin och åt mat och festade tsm med henne, Fredrik, Peter, Henrik och Erik. Så trevligt så.
Vi drog till Arvika och sådär.

Idag har jag chillat med Catrin hela dagen. Hi hi.
Bilen krånglade påvägen hem så fick ha ett snöre som höll emot. Höhö.

Imorgon är det jobb igen :( orka!!
Men till veckan blir ett hårdträning.
Spinningpass på tisdag, body vive på onsdag och body attack på fredag plus att jag ska föröka köra vanligt imorgon och på söndag. Hihiho!

Nu ska jag tänka en stund.
Senare ikväll kommer alexiiiis och hälsar på mig innan hon ska med bussen. Mihihi!
Peace.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards