Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Sara Lindqvist - 3 februari 2010 14:30

jag börjar bli riktigt trött på folk som säger 'förlåt' jag börjar höra det allt för ofta och jag vet knappt vart jag har någon längre. visst, jag kan också vara sån, eller jag brukade vara det, men jag anser att jag har skärpt mig.


jag tycker det är så fail att tro det bästa om ALLA. det har jag också slutat med, helt sjukt vad man har trott bra om alla och det är så fail.


jag har verkligen tänk dom senaste dagarna.. från att lita på över hundra styckna (typdyp) till typ fem. haha, sjukt. men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta och ibland vill ja be alla dra åt helvete men jag vänder mig om och går istället.



BÄÄÄJ!

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards