Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Sara Lindqvist - 8 februari 2010 23:20

ja men ibland blir man överraskad av hur coolt tekniken funkar.


för det första visste jag inte att jag hade microfon inbyggd i webbkameran, eller ja hur ja ska förklara det. anyways så skulle M testa en grej om hennes mic som hon har som headset funkade på min dator och då gjorde jag nått ljud så de funkade liksom.. sen testade vi på msn och det funkade! så vi pratade nästan en timme där :] (finns de inte telefon så) wihoo. betydde otroligt mycket, saknar henne så himla mycket.

Tycker de va grymt coolt också. hon sitter i munkfors och jag i västerås liksom, ja men jag är töntig men det är coolt, okej! hi-hi.

sen såg hon ju mig i webb och hon hade ju ingen men ja lyckades roa henne ändå tror ja nog. hi-hi (igen).


för det andra så hitta ja min 'zzz' knapp på fjärrkontrollen så tven stängs av efter en viss tid, det är likte cool det oxå! mmh.


som sagt, ibland så.. ibland blir man överraskad och teknikens värld är lite bra ibland :')

Av Sara Lindqvist - 8 februari 2010 21:45

tycker både söndagar och måndagar är lite halvsega för min smak.


så jag är rätt glad att jag hade 9.15-12.00 passet idag så man fick åka hem tidigt istället. bara hem snabbt, för c drog mig tillbaka till stan, men det gick fort så hemma igen vid halv tre. pluggpluggplugg. fuck, den boken på engelska är asjobbig, jag dör snart.


imorgon blir det sovmorgon och en dryg eftermiddag tyvärr men då är det HELGEN :D :D hihi, ganska soft vecka, men temtamen är typ snart plus att det är seminarium nästa måndag så wohoo för den ledigheten, hihi.



Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards