Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Sara Lindqvist - 25 februari 2010 21:57

blev ju nästan snygg när syrran färgade håret på mig, mihihi.

fast jag har en bad hair day måste jag säga.


vid halv tre gick jag till papi iaf och snackade lite med han och så, sen såg vi en wallander film som var 2 timmar och 30 minuter, seriöst?! den va jättedålig! suck.. men men nu har man sett den iaf och dom är så mycket bättre nu, som jag alltid sagt, hoho.


klockan fem så såg jag T-mannen och stod och pratade lite med han, men gick lite oförskämt iväg faktiskt, ångrar det nu, var inte meningen juuu. men J var viktigare och det var riktigt kul och se han igeeeen. sjukt längesen och gosh vad jag saknaaaaaar den linjen :( *gråter en svätt* men som sagt, kul!


klockan sju så åkte jag & erica hem till olivis och gjorde lite tacos, men herregud va goootttt det är.. whats up vid att dra ut på orden hela tiden? -.- haha.

men så pratade lite skit och så.. bäst.

sen så kollade vi på gamla kort och pratade minnen, åh va kul det var och jag saknar dom två jättejättemycket :* puss.


hemma nu, rätt trött, ska se ett SN-avsnitt sen sova.

fullt upp imorgon tror jag.

träffa mormor och hjälpa henne lite, få filmer av syrran, myskväll hemma, åka min favorit linje, myskväll med M ska jag hinna med oxå, ett måste faktiskt.



Av Sara Lindqvist - 25 februari 2010 11:38

igår vid halv ett åkte jag & C in mot stan, jag gick av vid centralen och hon åkte vidare mot skolan.

13.19 kom bussen och den va ju inte alls sen, det hände nått i örebro bara, stod där typ en kvart eller nått! men men.

tror det typ var i tid till karlstad ändå så..

äntligen fick jag min linsvätska också, och nya behållaren va svart! ME LIKE. (har haft röd till jul och blå annars eller jätteful grön)

möta upp M, haha, ja satt på en bänk så såg ja att hon gick där så ja började och förfölja henne, HAHA. roligt och se minen sen <3 hihi. sötis.


blev ju inge mcdonalds som vi hade planerat dåra menmen!

tillbaka till forshaga och där var barnen & jag tror L ser mig som ett monster, jisses va rädd hon var :( men A va lika pigg och minst blyg som vanligt, haha. plutt.

men jag är tacksam för att jag blev hämtad.

OS- va grymt igår också och ja, Hellner är min os-hjälte!


idag är man hemma i munkerud och sitter själv ;o trevligt och komma hem? men jovisst. haha. nej, men snart kommer syrran och färgar håret på mig :) tror mormor skulle komma med oxå :)

sen ikväll får vi se om det blir myskväll med O & E :* hope sooooo! 


have a nice day! det ska jag ha.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards