Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Sara Lindqvist - 26 februari 2010 19:01

... det gör jag faktiskt, det suger!

så pengarna jag skulle få denna månaden har inte kommit och det bara krånglar, kul när hyran ska va inne på söndag! blir så himla lett och vill bara åka dit och banka vett ur dom!!! åh :( lite sad blir jag faktiskt.


idag sov jag till tio tror jag och då slappade jag bara tills två, haha. mys med mamma, gosh vad jag saknar henne. ja, jag är väldigt mamma-sjuk av mig.

senare drog vi två till mormor, så hjälpte jag henne med datorn och så fikade vi lite och så...


Hemma vid halv sex då jag innan åkt en tur med MIN linje, ingen annans utan min. hihi. i'll be back i april igen, som jag lovade!


nu sitter jag här... mahah. nej, men snart ska jag väl äta JÄTTEGOD mat, mmh.

sen får vi se vad det blir, bara gött och slappa också tycker jag.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards