Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Sara Lindqvist - 23 februari 2010 17:23

... och jag kan inte förstå det, tror det beror mycket på att jag inte har andvänt mina linser en enda sekund idag, tror det. det är ett beroende jag har, i kind of must have them! eller nått..

men linsvätskan är almost slut så jag vill ha linserna imorgon tänkte jag.


idag gick jag upp typ halv nio och slängde igång en tvätt och bara slappade och kollade på tve lite granna.

vid elva typ var det väl så gott som klart och jag gick ut på min joggingrunda, blev inte så mycket men jag gick lite så var ändå ute 70 minuter ungefär..


vid två tiden kom C upp och hämtade boxen, sjukt tacksam att jag fick låna den.

sen åkte jag, C & P in till stan - men just när jag skulle smsa typ sms-biljetten, vad händer? - Jo! mobilen döööör. suck, men fick låna grössel av C så fick mig en biljett. har kommit fram till att min mobil behöver värme :')


inne i stan, vi sa upp lägenheten så den sista maj, im out of here!

men skönt att ha det gjort, för när jag kommer tillbaka efter helgen så är det mars och då måste jag ha lägenheten hela juni och jag ska inte va här sålänge.


nu sitter jag här och är jättetrött faktiskt. sjukt sådär jobbigt trött till och med. usch. men senare ska nog jag ner till knäppisarna (<3) och spela lite super mario och kanske till och med käka en pizza, vore inte helt fel tycker jag inte.


imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa mitt plommon, imorgon har det gått 41 dagar sen vi sågs sist och det har gått FÖÖÖÖÖR länge, faktiskt.

men ska väl krama sönder henne typ och bli överlycklig att få träffa henne.

onsdagkväll - måndagförmiddag spenderas alltså i värmland.


  


Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards