Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Sara Lindqvist - 20 februari 2010 19:04



SJUKT BRA! fastnade för den när dom spelade den i one tree hill under slutet på säsong 2 och blev förälskad. jag vet inte vad det är som gör den så bra, men jag diggar den. mmh. den är så fin, hon sjunger den på ett sånt fint sätt tycker jag.

åh. har letat efter den SÅ himla länge. äntligen. fast det är surt att den inte finns på spotify ju.

kanske någon som har den (?) nej, tydligen inte.



Av Sara Lindqvist - 20 februari 2010 12:27

har varit sugen ett tag nu så igår testade jag coca-cola vanilla och jag gillade den! trodde jag inte skulle göra det faktiskt men det gjorde jag, så därför tänker jag hissa den! fanns en till typ cherry? eller jag ver inte, lila burk ialla fall och av folk har jag hört att den är vidrig, men i dont know.


det får iaf 4 av 5 toasters!


  



nu ska jag ta mig en jogging tur i det 'fina' vädert.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards