Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Sara Lindqvist - 2 augusti 2010 21:07

Innerst inne visste jag nog vad jag kämpade för, det var värt det eftersom det gick bra. Innerst inne, det tog tid, det kommer ta mer tid men det känns så himla bra. Kändes lite som på film tillochmed, lyckorus, verkligen.


<3


Idag har jag dängt humle i mas ;) haha.

blev jättesugen på våfflor när jag kom hem så mamma och jag skulle ha myskväll när vi va ensamma tänkte vi men fel dä tydligen.

Våfflorna brände fast alla gånger så inga våfflor. Hur ska vi göra tänkte vi? Jo, men då fick vi väl slänga i en pannkaksmet då, typiskt nog. Lagomt sura var vi, haha.

kommentaren efter blev i kör 'goda våfflor det här du...' haha, ojoj.

Men då blev det såhär att jag tröst åt tre styckna jättesnabbt så är proppmätt, jisses. Hade bara ätit en smörgås innan också och lite glass... gaaaaah, jag förstör min mage!


Imorgon blire rättvik :)

blir nog trevligt.

Skönt att komma bort under en dag om inte annat.

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards