Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Sara Lindqvist - 7 augusti 2010 18:18


The night is calling out your name
Sharp like an arrow's aching pain
But you escaped the tears I cry
Escaped the misery of mine
I close my eyes and dream of you
Cause there's a fire that never will burn out


There's a rock fallin from my heart
When you call my name
And the world around us falls apart
But we stay the same

We were togheter night and day
We use to share a million dreams
We had a language of our own
We were the lovers in the night
Still close my eyes and dream of you
Cause there's a river that never seems to dry


There's a rock fallin from my heart
When you call my name
And the world around us falls apart
But we stay the same


There's a rock fallin from my heart
When you call my name
And the world around us falls apart
But we stay the same

 

__________

 

Så sjukt fin låt.

så fin. så fin.

önskar jag kände så, jag känner mig annorlunda för jag tror jag tänker släppa taget. Jag orkar faktiskt inte mer, man ska kämpa för det man vill ha, det ska man men inte när det inte är värt det.


Stockholm imorgon, wooohooo. happyigast (a) he he he.

veckan kommer bli grymt, juppjuppjupp.

humle&dumle - vi hör ihop vi <3

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards