Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Sara Lindqvist - 15 augusti 2010 19:01


Catrin hade 20års kalas i hagfors!

Det var hur trevligt som helst faktiskt, mycket folk och jag fick till och med en bästis! :') hihi. Jättekul ialla fall och idag har jag mått som jag förtjänat, fy bubblan, men det har vart gött och vart ledig ialla fall.



Födelsedagsbarnet! Klockan tre blev det en sväng till kusinerna bus och lena&björn. Noel (på bilden) fyller 1 år idag, fy bubblan va söt han är och vad han växer! Jag tycker det känns som igår när jag bärde honom juuu.  


  


bröderna bus på bilden och knäppa björn :) hihi.

sötisar! ja men visst vettu.


_____


Jag tycker det är så sjukt att man kan va glad och lessen på samma gång. Jag orkar verkligen inte tänka mer eller helt enkelt bry mig, det bli bara fel ändå!

jag passar inte in, faktiskt. sorligt.


veckans schema:

måndag: Karlstad

tisdag: Jobb

onsdag: Fira Lena och syrran, ithink.

torsdag: Västerås?

fredag: Kvar i Västerås?

lördag: Jobb och grillfest?

söndag: Jobb


ser lovande ut.. men mycket oklart med allt, men nått roligt ska det väl bli får vii hoppas. pusspuss.   

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards