Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Sara Lindqvist - 5 augusti 2010 13:18

Jag blir så sällan sjuk så det är helt sjukt, he he.

Nej men de började igår med massa halsont och i natt har jag hostat och varit allmänt krasslig liksom.. -.-

Huvudvärk och illamående är jag också, jag som tänkte träna lite kanske och tillochmed baka lite bullar, men orken finns verkligen inte när huvudet bara bankar och så, jättejobbigt. hm.


Tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna :)


   


Brolle kom till sunne i onsdags, en vecka sen igår. Helt sjukt vad fort det går. Han var ialla fall så himla kung på scen!! Himla bra och det var inte sista gången jag betalade flera hundra kroner för att kolla på han, han är värt varenda krona. BÄST! :* <3 Sen att uppleva tillfället med Maria är inte så dåligt det heller så tack för att du följde med :)



Frykdalsdansen, jag skulle inte sätta min fot där iår 8) blev dock tre dagar utav fyra, hoppsan hejsan då! he he he. Torsdagen var det mycket trevlig sällskap. Catrin, Fredrik, Johan & Per. Sen va Inger, Christer, Monica och Kalle där en stund. Hihi.

Lördagen blev det också och det blev med munkfors-gänget. Sötisarna Emma, Johanna och Frida, dom försvann hela tiden från mig så det var inte mycket till gemenskap där inte. Men jag hade det trevligt ändå ;) he he he. miss <3

Anyway så strulade de verkligen till sig med skjusen hem men som tur finns Fredrik och Johan till. Fin fina killar det. sjukt tacksam!


        


Rättvik i tisdags och det är alltid trevligt att vara där. Blev lite kär i denna bil, så sjukt snyyyygggg. mmh. puss. haha.


____


Ligga och vila innan jag ska möta mamma tror jag.

Imorgon ska jag jobba och hela helgen sen drar jag till sthlm på söndag eftermiddag och stannar där i veckan! SÅ hoppas de känns bättre då.



Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards