Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Sara Lindqvist - 14 augusti 2010 10:30

    


På söndagkvällen kom vi till breedäng och då började vi montera ett skåp inga-lill skulle ha. Det var riktigt kämpigt! Vi började typ halv åtta och halv ett gav vi upp för kvällen. Och då såg det verkligen mörkt ut.


  


Mozart va att lite nyfiken :) sötis han är. Han hoppade dock på mig typ två gånger men han är söt ändååå!



Efter många om och men så tror jag vi blevv klara vid halv elva på måndagen! Vi blev jättestolta faktiskt och ändå så var det hur kul som helst, även om det såg mörkt ut kvällen innan, he he.



På tisdagen drog jag & Maria till grönan redan efter tio och det var så himla fail! 'det hände en grej' haha ha ha ha. Bara jag & Maria som kommer se det roliga i det där och dom som vet vad som hände kanske 8) hehe, ojoj.

Anyways, i stan var vi lite under dagen tillsammans med mamma. Skärholmen blev det också.

På eftermiddagen åkte vi till bredäng en halv timme innan vi drog till stan igen och var till grönan (igen) och sen var de nån kultur festival som vi kolla lite på, vi gick mest runt för vi ville ha nått och göra, blev ganska lyckad kväll faktiskt!



Sista dagen i huvudstaden blev en dag på stan. Lunch i gamla stan och det var helmysigt det. Som tradtion går vi och köper ben and jerry's glass i gamla stan men vi orkade verkligen inte :( superkasst, men men! en mysdag var det och det var inge kul och komma hem.


Tack för tre och en halv dag, det har betytt så mycket, roligaste som hänt på hela sommaren tror jag. Vart så skönt och komma bort från allt.

puss.


_____


På torsdagen gjorde jag 13 arbetstimmar på jobbet. Åt först halv fem och hade jätteont i armen. Det var en ganska jobbig dag men det gick bättre än vad jag trodde. Faktiskt.

Igår kväll blev det jobb också och det gick sådär, men men. Det gick ialla fall.

Idag, eller nu ska jag åka till jobbet, bara tre timmar skönt nog och imorgon är jag ledig! Ska bli så himla skönt. Ska ju fira bästaste ko-bullöhn ikväll, hostan är bättre så det blir nog nåra groggar ;)


PUSS!          

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards