Alla inlägg under maj 2013

Av Sara Lindqvist - 10 maj 2013 22:33

8 Maj - 10 Maj 2013.

I onsdags blev det body vive. Kul. Jobbigt. SÅ JÄKLA KUL.

Igår va de vilodag.

Nu ikväll attack. Bästa suprisen!!! Petra körde! :))) wihiii. Och de va bra för nästa fredag när de är hon egentligen så kan inte ja stanna hela passet. Så happy moment alltså.

Löjligt kanske men hon är så duktig!

Imorgon får vi se vad som händer faktiskt.

Av Sara Lindqvist - 7 maj 2013 19:47

7 Maj 2013.

Hard work WORK!!! Så känner ja just nu. Så fucking tierd alltså. Men på ett bra sätt.

Började runt lunch tiden då jogging i lugn takt 45 min stod på schemat. Blev runt min vanliga runda 6,4 km i typ 40 min sen sprang ja mest runt så de skulle gå 45 min, haha.
Men klarade utan att stanna så är skapligt nöjd faktiskt :))) kul med framsteg!

10 armhävningar x2, 10 utfall x2 och 10 tåhävningar x2.
Även tre övningar rumpa och tre övningar ben.

Avslutade dagen med tabata nu ikväll mes Erik som instruktör. Ujamejen!!!
Swings, utfallshopp, plankan, utfall med vikt, burpees. Riktigt tufft idag MEN jag älskar det!

Imorgon blir de springdag och body vive. Jupp jupp.

Av Sara Lindqvist - 6 maj 2013 22:04

5 & 6 maj 2013.


Igår körde ja 60 min spinning. Första gången jag va på ett pass med Maria. Helt okej.
På ett sätt va de drygt men de gick ändå snabbt. Men ja vet inte. Tycker inte spinning är nått vidare kul. Ska vara core också isof :-)
Men men. Bättre än att sitta i soffan iaf ;-)

Och idag vare ju body attack som vanligt på måndag och mes petra! Kan inte bli bättre. Så va de bara hon och fia, kändes lite som förut. Back in the days. Skitkul. Men de är deaannars också såklart!
Sen har ja så kul när ja står i hörnet med ahlin och ina! :-)
Slog i läppen och tänderna så de blödde mycket. Men men, sånt man får ta :))

Imorgon börjar jag mitt joggingschema. Tre dagar denna vecka, fyra gånger vecka två och tre. Får se hur de går :) roligt med utmaningar!
Och på kvällen kör vi ett tabata pass!

Av Sara Lindqvist - 4 maj 2013 21:59

4 Maj.

Blev ingen träning idag :( jobbade natt och vaknade typ tre och jobbkväll nu.
Vart lamt denna vecka så nya tag!!!

Imorgon ska jag köra ett spinning pass iaf.

Av Sara Lindqvist - 3 maj 2013 20:05

30 april och 1-3 Maj.

Dålig uppdatering så gör hela veckan nu typ.

På tisdagen va de som sagt inställd pass pga av att valborg inträffade. :( tog med mamma så körde vi lite. Kondition och styrks bla.

På onsdagen va de vilodag så gick 11 km istället. Gött dä!

Igår ser jag också som en vilodag. Endast sh'bam och de är ju dans så atte. Sen hänger ja med så dåligt så blir inte mycket av det ;-)

Ikväll har det varit attack! Dör va jobbigt. Kan ju knappt andas ibland ju. Men kul är de!
På måndag är de favvo som kör, wihooo!

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards