Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Sara Lindqvist - 4 januari 2010 18:57

Äntligen dags att skriva vad jag tycker om mina polers under året! :')


Catrin Andersson. Detta har verkligen varit mitt och Catrins år, det måste jag säga. Jag har känt vissa stunder (ialla fall nu i slutet) att jag inte kunnat lite på någon annan än henne & det betyder så himla mycket för mig att hon finns där för mig hela tiden. Jag har så himla kul med henne, v-a-r-j-e g-å-n-g! Hennes familj har verkligen ställt upp för mig också, jag älskar dom så förbannat mycket. Catrin är så himla bäst och jag älskar henne över hela mitt hjärta.

Maria Larsson. Om man ska vara tvärtom då så måste jag säga att detta inte varit min & Marias år. Det har verkligen varit upp och ner hela året. Så, det har varit sådär. Men om jag tänker på medgångarna så är jag glad att jag har Maria, för hon ställer verkligen upp & hon blir sällan trött på mig. Jag älskar henne, hur det än blir, hur det än är, hon är en utav mina bästa vänner!

Annette Larsson. Känns som jag tar alla varannan för jag & Annette har också haft ett hejdundrade bra år. Trots att vi aldrig ses så har jag sett henne som min bästa vän, hon är den som lyssnat på mig när jag behövt det osv. Jag är grymt tacksam och även om det är tusen mil emellan så ser jag henne som en utan mina bästa vänner, jag älskar henne grymt mycket.

Kim Hedbom. Ännu en väldigt väldigt väldigt fin person! Kim är en av dom få personer jag ser upp till. Under året har vi kanske inte har träffats eller snackat alls mycket som tidigare, men det har fått mig att inse vilken bra människa Kim är. Hon bryr sig alltid, hon är rolig, hon är snäll, hon är allt man vill en vän ska vara. Jag tror hon vet vart hon har mig för jag vet vart jag har henne. Jag älskar henne. Hon är verkligen guld.

Helena Admund. Första delen av året så var det ofta jag & Helena hela tiden och jag var jätteglad under den tiden, för hon hjälpte mig igenom allt och jag är sjukt tacksam för det. Men under slutet nu så har vi verkligen glidit ifrån varandra och det är jag verkligen ledsen över! Hon är en sjukt bra person, jag älskar henne och jag kommer alltid se henne som en av mina närmaste, hur det än blir. Hon förtjänar det bästa.


Erica Samuelsson & Olivia Forss. Två underbara filurer :* tycker om dom så himla mycket, alltis så himla snälla mot mig osv. Love :*


Mamma, syrran, mormor. Jag älskar dom utav hela mitt hjärta, dom ställer alltid upp för mig. Och jag kan inte sätta in i ord hur mycket dom betyder för mig.


Lisa Englund, Jessica Norin, Christine Johansson. Dom va i samma kategori förra året med, så.. haha! dom är verkligen helt underbara, men har tyvärr inte samma kontakt med dom som jag haft förr och det gör mig välidgt ledsen, för dom är typ bäst. Sötaste dom.


Janni Fyhr & Jenny Nilsson. Personer jag verkligen bryr mig om och kommer alltid att göra! Grymt tacksam för allt.Men har tyvärr glidit ifrån av olika andledningar. och av andledningar jag inte ens fattar, men det är så. Kommer alltid ha dom i mitt hjärta ändåå.


& även kära emtbjörksgänget, underbarisar och otroligt knäppa (på ett bra sätt) men aaa.. love.


Åh. det finns så många fler. Sanna Wessman tex som ja aldrig pratar/träffa så mycket, men som alltid kommer finnas i mitt hjärta... Linnea Lundström som är söööötis. Matilda Ericsson, Sandra JernbergStina Löfblad, Jennifer Carlsson,  Caroline Jonsson, Hanna Sjögren... typ fler, men tider förändras, man pratar inte med alla längre! men ni är sötisar alla.. jag älskar er! ni vet det. jag bryr mig. Ni som vet att ni betyder nått liksom.. ta åt er, för det gör ni. Men ändå, förlåt om ja glömt någon då, ingen är perfekt!


TACK FÖR ALLA FANTASTISKA VÄNSKAP!

Men detta år ska jag lägga mer energi på vänskap som verkligen betyder något och inte lägga så mycket energi på dom som inte egentligen vill vara min vän. Det är ju så det är. Hellre några få vänner än hundra falska, eller nått.


Men TACK! <3

Av Sara Lindqvist - 4 januari 2010 16:32

Tjohejs!

 

Jag har alltid hängt på blogg.se. Dock tror jag, jag har haft två-tre bloggar där. Minns inte riktigt men två har jag haft ialla fall & just nu vet nog ingen att jag bytt blogg. Men ska blogga för mig själv ett tag innan denna 'läcker' ut. För jag vet ju att folk är lite nyfikna och vill läsa när ja bloggar, hihi. Men jag tycker ni är söta ju!

 

Idag har jag en skriv och läs-dag! Har skrivit en hel del i min 'hemliga' bok och ska om ett tag läsa lite i 'män som hatar kvinnor' ska komma någon vart i den hoppas jag på.

 

Jag hoppas på avskedsfest på fredag, fatta va najs det skulle vara. Hoppashoppashoppas. Vill så gärna träffa alla underbaringar.

 

overandout

/S'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards