Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Sara Lindqvist - 19 januari 2010 20:56

Det är inte alltid lätt att hitta i en stad man aldrig varit i mer än åkt förbi, det slog mig faktiskt, jag har inte varit i västerås tidigare än åkt förbi.

Det är jättesvårt i början men jag vet att i juni kommer vi bara tänk 'hade vi svårt att hitta här?' hah, men jag antar att det är så.


Jag & C var in till stan en sväng på förmiddagen och gick runt lite.. men vi var mest trötta så vi åkte tillbaka vid två och åt lite mat och så.

OTH kollade vi på och sen tog vi oss en liten promenad runt bara, inte lång alls, men skönt att få lite luft ändå.

Efter det var vi hos mig en sväng och nyss har vi sett en film 'donnie darko' tror jag den hette ialla fall.. det var lite skum och mest konstig. va väl sådär tycker jag, men den va bra ibland, haha.


Imorgon börjar jag nio och ska åka bussen helt all by myself. scary. hoho.

Men då slutar jag tolv oxå, wihej, känns...BRA!


over and out.

/S'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards