Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Sara Lindqvist - 5 januari 2010 17:35

Uppe redan vid nio tiden idag för att göra mig beredd på en dag hos mormor. Det blev det också, hann dock se ett oth avsnitt, men vid halv elva så kom hon och hämtade mig.

Väl där så började vi med att äta en smörgås och ta det lite lugnt, sen bar det ut i 22- kyla, burr burr. 5 kärror ved till och börja med, sen förfrös våra fötter så vi gick in en stund och åt grillad kyckling och potatissallad :')

Ut igen och köra 5 kärror till, så duktiga har vi att vart!


Det löser sig till fredagen med, happy! :) hoppas att folk kommer också! Men man kan ju inte tvinga någon precis...


Nu ikväll eller sen eftermiddag så har jag & mamma sjungit lite sing star.

Det var trevligt och *host* jag vann *host* haha.


overandout

/S'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara 21 år och hela livet framför sig! Just nu händer det inte mycket.. det rullar på. vikarie på servichuset, nyss börjat plugga till usk, umgås med vännerna och långa promenader - livet dä. puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards